Pieszy niebieski szlak turystyczny przebiega wierzchołkami dwóch szczytów Gminy Korzenna: Jodłowej Góry (Mogilno) i Rosochatki (Posadowa Mogilska). Są to jedne z najwyżej położonych miejsc w całej gminie, gdyż Jodłowa Góra wznosi się na wysokość 715 m n.p.m. a Rosochatka na 753 m n.p.m. Trasę rozpoczyna stromy podjazd drogą asfaltową od strony miejscowości Paszyn (gm. Chełmiec), która w dalszej części przechodzi w żwirowaną, a u szczytu Jodłowej Góry w drogę szutrową. Na szczycie znajduje się pomnik powstańców z II Wojny Światowej, a odsłonięty południowy stok góry umożliwia podziwianie pięknej panoramy Nowego Sącza, bardzo efektownej zwłaszcza nocą. Dalej szlak prowadzi lasem w dół przełęczy zwanej „Wilczym Dołem”, gdzie można podziwiać liczne stanowiska Cisów należących do „Rezerwatu Cisów w Mogilnie”. Po zejściu do przełęczy, na rozstaju dróg, należy kierować się prosto w górę, na szczyt Rosochatki. Na nim znajduje się piękna drewniana kapliczka polowa, służąca do odprawiania Mszy Św.  w  okresie letnim oraz pokaźnych rozmiarów krzyż. W tym miejscu trasa się kończy i dalszą wyprawę można konynuować lasem w kierunku południowym do miejscowości Cieniawa.

Rosochatka i Jodłowa Góra (widok z Mogilna)